HABERLER
KONUT ALICISI MARKAYA BAKIYOR
Ankara'da bir inşaat firması tarafından yapılan anket çalışması, konut alıcısının önceliğinin "markalı proje" olduğunu ortaya koydu. Lokasyon, mimari, güvenlik, sosyal donatı alanları gibi unsurların ise konut alımına yön verdiği belirlendi.
Çankaya'da YP İnşaat tarafından inşa edilen ve satışları büyük ölçüde tamamlanan Nefis Çankaya Evleri'nden konut almaya gelen kişilere yönelik ankette alıcıların yüzde 34'ü projeyi üreten firmanın marka değerinin kendileri için en önemli unsur olduğunu bildirdi.
Ankete katılanların yüzde 23'ü mimari detay, yüzde 19'u sosyal donatı alanları ve güvenliği, yüzde 17'si lokasyon, yüzde 7'si ise yatırım ve kar getirişinin önemine işaret etti.
YP İnşaat Yönetim Kurulu Üyesi Osman Cem Çankaya, yurt içi ve dışında onlarca başarılı projeye imza atan firmalarının, yeni nesil konut projelerinde de büyük satış başarısı elde etmesinin arkasında, "20 yılı aşkın süredir yaptıkları başarılı işler"in yattığını kaydetti. Çankaya, "Projelerimiz ve markalaşma sürecimizle yurt geneli ve dünyada inşaat sektörüne değer kazandırmaya devam edeceğiz" dedi.