HABERLER
KONUT ALIRKEN ÖNCE GÜVENİLİRLİK ARANIYOR
İstanbul, Ankara ile başlayan ardından tüm Anadolu'ya yayılan projelerin sayısı arttıkça "satış ve pazarlama süreçleri yönetimi"oldukça önem kazanıyor. Üretici firmanın marka değerine de katkı sağlayan marka projelerin satış başarında doğru hikaye kurgusu ve bu kurgu doğrultunda gerçekleştirilen planlama ise büyük önem taşıyor.
Merkezi Ankara'da bulunan ve 20 yıldan beri yurt içi dışında çok sayıda inşaat projesine imza atan YP İnşaat'ın kısa sürede büyük satış başarısı elde eden son iki projesi Nefis Çankaya Evleri ve Koordinat Çayyolu projelerinin pazarlama ve satış süreçleri yönetimini üstlenen CEF Danışmanlık'ın kurucu ortağı Evren Acar, konut alıcısının ilk olarak firmanın güvenilirliğine sonra da projenin hikayesine baktığını kaydetti.
Acar,"Alıcılar, yüklenici firmaya güven duyduktan sonra önce projenin hikayesinde kendilerini buluyorlar. Ben burada olmalıyım hissi uyandırmak çok önemli. Şayet bu hissi uyandıramıyorsanız zaten fiyatlarınızın hiçbir önemi kalmıyor. Biz bu iki projemizde bunu başarabildik"dedi.
Uzun yıllar güçlüklerle biriktirilen paraların değerlendirilmesi ya da yapılacak ciddi borçlanma sonrası kimsenin hayal kırıklığı yaşamak istemeyeceğini belirten Acar, bu nedenle günümüzde referansları kuvvetli olmayan ve marka değeri bulunmayan inşaat firmalarının artık şanslarının neredeyse kalmadığını vurguladı.